Ciastkowy - 2009-03-09 23:06:42 |
Jesli ktos ma malo sily i potrzebuje do rzeźni moge udostepnic taki oto itemek:D (If someone lack strenght i can share this item)
Okrutna Maczuga (+1) Broń biała dwuręczna Obrażenia: 17 - 40 Cechy: trafienie -15, obrażenia maksymalne +7, SIŁA +11 (hit -15, max dmg +7, strenght +11) Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 11, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 2, ZWINNOŚĆ: 7 (lvl:10 str:11 int:2 wis:2 reflex?:7)
Jesli wam brakuje wpływów takie cosik(to raczej tylko do budowy budynkow):D
Kosztowna Maczuga Broń biała dwuręczna Obrażenia: 15 - 30 Cechy: trafienie -14, WPŁYWY +8 (hit -14, influence?: +8) Wymagania: POZIOM: 2, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 1
Jesli komus brakuje damage
Śmiercionośna Czapka (+2) Hełm Obrona: 2 Cechy: ODPORNOŚĆ -6, obrażenia wszystkich broni +9 Wymagania: POZIOM: 12, WIEDZA: 3, SIŁA: 11
No i oczywiscie sposta :D
Kapelusz Pasterza Hełm (Tylko dla mężczyzn) Obrona: -2 Cechy: WYGLĄD +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4, szansa trafienia bronią białą -15 Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 3, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6
Na razie to chyba tyle jak cos znajde dam znac:)
|
Febkowski - 2009-03-12 11:10:49 |
Mi by sie przydalo sily :P
|
Ciastkowy - 2009-03-12 12:06:01 |
Heh to pierwsze dobij do 25 lvl :D zbrojownia rulez:D
|
Smoky69 - 2009-03-12 12:46:51 |
No ja juz mam :
Śmiercionośna Czapka Hełm Obrona: 1 Cechy: ODPORNOŚĆ -5, obrażenia wszystkich broni +8 Wymagania: POZIOM: 7, WIEDZA: 2, SIŁA: 9 Cena sprzedaży: 5 000 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 4
Śmiercionośna Koszulka Zbroja Obrona: 2 Cechy: ODPORNOŚĆ -12, obrażenia wszystkich broni +8 Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 17, WYGLĄD: 11 Cena sprzedaży: 59 600 PLN Wartość: Nanity 2, Mana 9
Amulet Geniuszu Amulet Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +4 Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 4, WYGLĄD: 12, CHARYZMA: 8, WPŁYWY: 8 Cena sprzedaży: 3 250 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 3
Sygnet Geniuszu Pierścień (Tylko dla mężczyzn) Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, INTELIGENCJA +2 Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 4, WYGLĄD: 12 Cena sprzedaży: 3 150 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 2
Peleryna Adepta Zbroja Obrona: 0 Cechy: WPŁYWY +4, ZWINNOŚĆ +2, ODPORNOŚĆ +4, obrona +25 % Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 12 Cena sprzedaży: 1 600 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 2
Wzmocniona Peleryna Zbroja Obrona: 4 Cechy: WPŁYWY +4, ZWINNOŚĆ +2, ODPORNOŚĆ +4, obrona +4 Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 12 Cena sprzedaży: 1 350 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 2
Szorty Siłacza Spodnie Obrona: 2 Cechy: ZWINNOŚĆ -2, SIŁA +8 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 4 Cena sprzedaży: 1 350 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 3
Kuloodporna Koszulka Zbroja Obrona: 2 Cechy: ODPORNOŚĆ +8 Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 10, WYGLĄD: 11 Cena sprzedaży: 27 400 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 7
Elegancka Czapka Hełm Obrona: 1 Cechy: WYGLĄD +7 Wymagania: POZIOM: 9, WIEDZA: 2, SIŁA: 11 Cena sprzedaży: 2 575 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 5
Runiczna Koszulka Zbroja Obrona: 17 Cechy: SZCZĘŚCIE +1, obrona +15 Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 23, WYGLĄD: 11 Cena sprzedaży: 47 550 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 7
Zębata Katana Bólu Broń biała dwuręczna Obrażenia: 66 - 86 Cechy: trafienie -4, ZWINNOŚĆ +2, obrażenia broni +26 Wymagania: POZIOM: 60, SIŁA: 57, INTELIGENCJA: 22, WIEDZA: 23, ZWINNOŚĆ: 8 Cena sprzedaży: 8 425 PLN Wartość: Nanity 2, Mana 9
Pięść Niebios Broń biała jednoręczna Obrażenia: 10 - 18 Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2 Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 24, INTELIGENCJA: 18, WIEDZA: 22 Cena sprzedaży: 3 800 PLN Wartość: Nanity 0, Mana 0
no to mi dropnelo do tej pory wiec myszle cos tam dojdzie :)
|
adabe11 - 2009-03-12 15:03:00 |
No ja mam takie cusik:
Hełm Pasterza (+3) Hełm Obrona: 5 Cechy: trafienie wszystkich broni +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ -5, obrona -6, szansa trafienia bronią białą -19 Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 13 Cena sprzedaży: 3 675 PLN Wartość: Nanity 56, Mana 122
Kask Pasterza (+1) Hełm Obrona: 0 Cechy: trafienie wszystkich broni +1, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ -4, obrona -5, szansa trafienia bronią białą -16 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 4 Cena sprzedaży: 1 575 PLN Wartość: Nanity 9, Mana 28
Kuloodporna Korona Hełm Obrona: 5 Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY +3, ODPORNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 31, CHARYZMA: 14, WPŁYWY: 18 Cena sprzedaży: 14 750 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 7
Tygrysia Czapka (+2)
Hełm Obrona: -6 Cechy: ZWINNOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ +3, obrona -8 Wymagania: POZIOM: 17, WIEDZA: 3, SIŁA: 16 Cena sprzedaży: 20 050 PLN Wartość: Nanity 37, Mana 138
Maska Zmysłów Hełm Obrona: 2 Cechy: PKT KRWI +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia bronią białą -10 Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, ODPORNOŚĆ: 5 Cena sprzedaży: 2 650 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 3
Złośliwa Czapka Hełm Obrona: 1 Cechy: PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +1 Wymagania: POZIOM: 7, WIEDZA: 2, ODPORNOŚĆ: 7 Cena sprzedaży: 3 600 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 4
Marynarka Kobry (+2) Zbroja Obrona: 7 Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +6, obrona +3 Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 14, WYGLĄD: 16, ZWINNOŚĆ: 13 Cena sprzedaży: 8 900 PLN Wartość: Nanity 41, Mana 142
Kościany Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni -4 Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 9 Cena sprzedaży: 1 250 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 2
Pałka Kontuzji Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +9 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 8 Cena sprzedaży: 4 900 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 4
|
sajmon_06_88 - 2009-03-13 23:31:40 |
To i moja kolej bysie pochwalic :D ale tego jest malo i bieda haha zaczynamy :
Zbroja Obrona: 0 Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +7 Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 14
Glock x2 Obrażenia: 6 - 12 Cechy: ilość ataków na rundę: 2 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 10, INTELIGENCJA: 9, WIEDZA: 10
Hełm Obrona: 2 Cechy: obrona +1, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, szansa trafienia bronią białą -15 Wymagania: POZIOM: 7, WIEDZA: 2, SIŁA: 10
Broń palna dwuręczna Obrażenia: 50 - 50 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +50 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 34, INTELIGENCJA: 28, WIEDZA: 30
Spodnie Obrona: 4 Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +2 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 10
Broń palna dwuręczna Obrażenia: 10 - 20 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +20 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 26, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 21, INTELIGENCJA: 20, WIEDZA: 22
Broń biała dwuręczna Obrażenia: 20 - 37 Cechy: trafienie -14, obrażenia minimalne +5, obrażenia maksymalne +7, WPŁYWY +6 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 3
Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 8 Cechy: trafienie +18, CHARYZMA -6, WPŁYWY +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 11, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 6
Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 8 Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +3 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 6
i w sumie to tyle szalu nie ma ale moze sie komus przyda :D:D pozdro !!
|
Ciastkowy - 2009-03-14 01:09:02 |
spoko tylko nastepnym razem daj jeszcze jak sie bronie nazywaja:D
a tak woogule to sajmon to nakiri harutt :)
|
sajmon_06_88 - 2009-03-15 19:13:15 |
Dzieki za poprawienie :) i jak ktos potrzebuje czapek alebo palek to uderzac do mnie bo mam ich mase :D:D
|