Forum klanu Marines w Bloodwars na morii III
Jesli ktos ma malo sily i potrzebuje do rzeźni moge udostepnic taki oto itemek:D
(If someone lack strenght i can share this item)
Okrutna Maczuga (+1)
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 17 - 40
Cechy: trafienie -15, obrażenia maksymalne +7, SIŁA +11
(hit -15, max dmg +7, strenght +11)
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 11, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 2, ZWINNOŚĆ: 7
(lvl:10 str:11 int:2 wis:2 reflex?:7)
Jesli wam brakuje wpływów takie cosik(to raczej tylko do budowy budynkow)
Kosztowna Maczuga
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: trafienie -14, WPŁYWY +8
(hit -14, influence?: +8)
Wymagania: POZIOM: 2, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 1
Jesli komus brakuje damage
Śmiercionośna Czapka (+2)
Hełm
Obrona: 2
Cechy: ODPORNOŚĆ -6, obrażenia wszystkich broni +9
Wymagania: POZIOM: 12, WIEDZA: 3, SIŁA: 11
No i oczywiscie sposta
Kapelusz Pasterza
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: -2
Cechy: WYGLĄD +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4, szansa trafienia bronią białą -15
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 3, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6
Na razie to chyba tyle jak cos znajde dam znac:)
Offline
No ja juz mam :
Śmiercionośna Czapka
Hełm
Obrona: 1
Cechy: ODPORNOŚĆ -5, obrażenia wszystkich broni +8
Wymagania: POZIOM: 7, WIEDZA: 2, SIŁA: 9
Cena sprzedaży: 5 000 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 4
Śmiercionośna Koszulka
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: ODPORNOŚĆ -12, obrażenia wszystkich broni +8
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 17, WYGLĄD: 11
Cena sprzedaży: 59 600 PLN
Wartość: Nanity 2, Mana 9
Amulet Geniuszu
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +4
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 4, WYGLĄD: 12, CHARYZMA: 8, WPŁYWY: 8
Cena sprzedaży: 3 250 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 3
Sygnet Geniuszu
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, INTELIGENCJA +2
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 4, WYGLĄD: 12
Cena sprzedaży: 3 150 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 2
Peleryna Adepta
Zbroja
Obrona: 0
Cechy: WPŁYWY +4, ZWINNOŚĆ +2, ODPORNOŚĆ +4, obrona +25 %
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 12
Cena sprzedaży: 1 600 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 2
Wzmocniona Peleryna
Zbroja
Obrona: 4
Cechy: WPŁYWY +4, ZWINNOŚĆ +2, ODPORNOŚĆ +4, obrona +4
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 12
Cena sprzedaży: 1 350 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 2
Szorty Siłacza
Spodnie
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ -2, SIŁA +8
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 4
Cena sprzedaży: 1 350 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 3
Kuloodporna Koszulka
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: ODPORNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 10, WYGLĄD: 11
Cena sprzedaży: 27 400 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 7
Elegancka Czapka
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WYGLĄD +7
Wymagania: POZIOM: 9, WIEDZA: 2, SIŁA: 11
Cena sprzedaży: 2 575 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 5
Runiczna Koszulka
Zbroja
Obrona: 17
Cechy: SZCZĘŚCIE +1, obrona +15
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 23, WYGLĄD: 11
Cena sprzedaży: 47 550 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 7
Zębata Katana Bólu
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 66 - 86
Cechy: trafienie -4, ZWINNOŚĆ +2, obrażenia broni +26
Wymagania: POZIOM: 60, SIŁA: 57, INTELIGENCJA: 22, WIEDZA: 23, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 8 425 PLN
Wartość: Nanity 2, Mana 9
Pięść Niebios
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 18
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 24, INTELIGENCJA: 18, WIEDZA: 22
Cena sprzedaży: 3 800 PLN
Wartość: Nanity 0, Mana 0
no to mi dropnelo do tej pory wiec myszle cos tam dojdzie
Offline
No ja mam takie cusik:
Hełm Pasterza (+3)
Hełm
Obrona: 5
Cechy: trafienie wszystkich broni +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ -5, obrona -6, szansa trafienia bronią białą -19
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 13
Cena sprzedaży: 3 675 PLN
Wartość: Nanity 56, Mana 122
Kask Pasterza (+1)
Hełm
Obrona: 0
Cechy: trafienie wszystkich broni +1, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ -4, obrona -5, szansa trafienia bronią białą -16
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 1 575 PLN
Wartość: Nanity 9, Mana 28
Kuloodporna Korona
Hełm
Obrona: 5
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY +3, ODPORNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 31, CHARYZMA: 14, WPŁYWY: 18
Cena sprzedaży: 14 750 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 7
Tygrysia Czapka (+2)
Hełm
Obrona: -6
Cechy: ZWINNOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ +3, obrona -8
Wymagania: POZIOM: 17, WIEDZA: 3, SIŁA: 16
Cena sprzedaży: 20 050 PLN
Wartość: Nanity 37, Mana 138
Maska Zmysłów
Hełm
Obrona: 2
Cechy: PKT KRWI +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia bronią białą -10
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, ODPORNOŚĆ: 5
Cena sprzedaży: 2 650 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 3
Złośliwa Czapka
Hełm
Obrona: 1
Cechy: PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +1
Wymagania: POZIOM: 7, WIEDZA: 2, ODPORNOŚĆ: 7
Cena sprzedaży: 3 600 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 4
Marynarka Kobry (+2)
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +6, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 14, WYGLĄD: 16, ZWINNOŚĆ: 13
Cena sprzedaży: 8 900 PLN
Wartość: Nanity 41, Mana 142
Kościany Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 9
Cena sprzedaży: 1 250 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 2
Pałka Kontuzji
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +9
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 4 900 PLN
Wartość: Nanity 1, Mana 4
Offline
Rekrut
To i moja kolej bysie pochwalic ale tego jest malo i bieda haha
zaczynamy :
Zbroja
Obrona: 0
Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +7
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 14
Glock x2
Obrażenia: 6 - 12
Cechy: ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 10, INTELIGENCJA: 9, WIEDZA: 10
Hełm
Obrona: 2
Cechy: obrona +1, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, szansa trafienia bronią białą -15
Wymagania: POZIOM: 7, WIEDZA: 2, SIŁA: 10
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 50 - 50
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +50 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 34, INTELIGENCJA: 28, WIEDZA: 30
Spodnie
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 10
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 10 - 20
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +20 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 26, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 21, INTELIGENCJA: 20, WIEDZA: 22
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 20 - 37
Cechy: trafienie -14, obrażenia minimalne +5, obrażenia maksymalne +7, WPŁYWY +6
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 3
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +18, CHARYZMA -6, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 11, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 6
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 6
i w sumie to tyle szalu nie ma ale moze sie komus przyda pozdro !!
Offline
Rekrut
Dzieki za poprawienie i jak ktos potrzebuje czapek alebo palek to uderzac do mnie bo mam ich mase
Offline